بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی در کرمان برگزار می شود

بزرگترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی استان کرمان، با نام شهید آیت‌الله رئیسی، با حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی و اجرای گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود.

بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی در کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار محمدعلی نظری در مصاحبه ای از آغاز بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی استان در آستانه هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن‌عسکری (ع) خبر داد.

وی افزود: این رزمایش با نام شهید آیت‌الله رئیسی از امروز و با رمز "یا امام حسن عسکری علیه‌السلام" آغاز  می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  با اشاره به اینکه این اردو تا جمعه هفته جاری در 8 شهرستان و با حضور هشت گروه جهادی- پزشکی انجام می‌شود؛ اعلام کرد: بنیاد علوی این اردو را پشتیبانی و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی اجرا و استانداری و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان در آن همکاری می‌کنند.

سردار نظری شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان در جنوب و بم، ریگان و  نرماشیر در شرق استان را جامعه هدف گروه‌های جهادی-پزشکی دانست و گفت: به 15 هزار نفر از مردم این شهرستان‌ها خدمات دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و زنان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ قریب به 100 نفر از پزشکان، متخصصین، دندان‌پزشکان و دانشجویان جهادگر در قالب گروه‌های پزشکی، دندان پزشکی، عمرانی، فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت دارند.

شایان ذکر است  "گروه جهادی فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از 19 تا 25 شهریور در شهرستان عنبرآباد، دهستان مردهک و روستاهای اطراف آن واقع در جنوب کرمان حضور دارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان